June 03, 2008

Jom Jadi Ahli KeADILan ......

Adakah anda ingin turut serta dalam membina Malaysia Baru?
Semakin ramai rakyat Malaysia menyertai KeADILan kerana mereka ingin sebuah negara Malaysia baru yang adil, demokratik, progresif dan bersatu. Mereka inginkan kerajaan yang prihatin terhadap kepentingan rakyat tanpa mengira kaum, darjat ataupun agama. Mereka inginkan kebebasan daripada gejala korupsi, penyelewengan dan kezaliman.
Dengan menyertai KeADILan, anda boleh memperkasakan KeADILan untuk memastikan lebih banyak manfaat diberikan kepada rakyat, dan memastikan pentabdiran negara yang lebih telus dan saksama.
Anda juga boleh menyumbang kepada pendirian dasar-dasar parti, mengambil bahagian didalam kempen parti, mengambil jawatan di dalam parti dan memilih pemimpin-pemimpin yang berwibawa dan bersih.
Sertailah perjuangan kami sekarang sebagai ahli KeADILan untuk membentuk sebuah Malaysia baru yang adil, demokratik, progresif dan bersatu! Muat-turunkan borang permohonan keahlian dan hantarkan borang yang siap diisi kepada Cawangan, Bahagian, Negeri ataupun terus kepada Ibu Pejabat KeADILan.
» Muat-Turun Borang Permohonan Keahlian (PDF)

SU: Marilah beramai-ramai.....

No comments: