August 18, 2008

BERGEGAS KE SERENDAH DARI PERMATANG PAUH




Jam 2 ptg di Simpang 4, DUN Seberang Jaya, Permatang Pauh, Nasha baru habis mesyuarat dgn Biro Politik Pusat, di Pejabat Operasi Parlimen, Bgn Yayasan Aman, Penanti, ada majlis sumbangan beras yg sudah dijadualkan awal minggu yg patut dihadiri, membuatkan telefon berdering2 dari pejabat penghulu, Sdr Jamali bertanyakan masa kedatangan Sdr Nasha ke majlis penyampaian sumbangan kepada lebih 250 orang golongan miskin di kawasan Serendah. Sdr Timbalan K Bhg menjadi penyelamat, Sdr David dan Sdr Devan ada sama dimajlis tersebut.
Jam 4.45ptg.. selamat sampai dan hadir ke majlis yang sebelum itu di rasmikan oleh Ketua Penolong Pegawai Daerah, Sdr Mohd Rohid yang mewakili Pegawai Daerah sendiri. Selepas jamuan Sdr Nasha bergegas balik ke Bukit Sentosa. Beliau dijangka balik ke Permatang Pauh pada esok mlm.

--------------------------------------------------------------------------------------------
SU: Terimakasih kepada Sdr Adnan yang berdisiplin, tinggi moralnya membawa rombongan Ketua Penerangan Selangor dari Permatang Pauh ke Serendah.

1 comment:

Anonymous said...

Salam..pembahagian mcm tk sama adil je..ikut bilangan org yg susah atau ke sape yg sampikan..Btg Kali dpt 100 kampit.tu pn kene kongsi dgn Hulu Yam..mcm tk ADIL je bunyi nyer...