February 14, 2009

BENGKEL PAKATAN RAKYAT..15 FEB 2009 AHAD 9 PG

13 Februari 2009
Pakatan Rakyat akan mengadakan Bengkel Pakatan pada 15 Februari (Ahad) bagi memantapkan kerjasama sesama parti dalam Pakatan Rakyat untuk berhadapan dengan cabaran politik yang lebih besar di tanahair dalam masa terdekat.
Bengkel yang menghimpunkan kira-kira 100 orang pemimpin nasional, ahli parlimen, ahli dewan undangan negeri daripada ketiga-tiga DAP, KEADILAN dan PAS ini juga bertujuan untuk mempertingkatkan prestasi Pakatan Rakyat baik peringkat nasional mahupun pentadbiran negeri agar kepentingan rakyat sentiasa dijaga.
Bengkel tertutup ini akan dirasmikan oleh Timbalan Presiden KEADILAN Dr Syed Husin Ali, Setiausaha Agung PAS YB Kamaruddin Jaafar dan Naib Pengerusi DAP Tunku Aziz di Hotel Armada, PJ Selangor pada jam 9 pagi.
Antara fokus program sehari ini adalah untuk mengenalpasti dan mengendalikan perbezaan sesama parti dalam Pakatan Rakyat supaya lebih efektif dalam menyampaikan mesej dan melaksanakan dasar Pakatan Rakyat.
Ahli panel yang akan hadir dalam bengkel adalah YB Dato’ Ngeh Koo Ham, Dato’ Salehuddin Hashim, YB Dato Mahfuz Omar, YB Saifuddin Nasution, YB Tony Pua, YB Dr Dzulkifli Ahmad, YB Tan Seng Giaw, YB Dato’ Husam Musa dan YB Azmin Ali.
Para wartawan dijemput hadir ke Majlis Perasmian Bengkel Pakatan pada jam 9 pagi hingga ke 9:30 pagi. (tamat)

BIRO PENERANGAN PARTI KEADILAN RAKYAT

No comments: